2008. július 20., vasárnap

Klapkai utakon..

Az első oldal legjobb hírdetésének a Remax ingatalan értékesítő Kopácsi László bizonyult.
Kopácsi úr tökéletesen választotta ki azt a hirdetési típust ami szakmájához,annak legfőbb ismérvéhez passzol.Saját arcképével mutatkozik be.Sokan ezt a fajta reklámot nem szeretik,sőt még többen a vállalkozók közül nem is alkalmazzák.( a reklámipar rengeteg olyan embert emelt fel és tett milliomossá akik a marketingnek azon útját választották ahol felvállalva magukat,minimál infoval hívták fel a figyelmet szolgáltatásukra.Lásd Klpaka Gyuri bácsi Vámház körút 9.:))
Pedig miről is van szó?Az ingatlan értékesítés,eladás-vétel,igen bizalmi kérdés.Sok pénzről szól,a lakás mégiscsak életünk első számú színtere,nem mindegy milyen minőségűt,mennyiért és hol vásárolunk.De ha szimplán befektetők vagyunk akkor is a legnagyobb szükségünk egy korrekt,diszkrét specialistára van, aki megfelel a kérdés adta bizalomnak.
Ennek legegyszerűbb prezentálása az ingatlanosok részéről ha saját magukat felvállalva hirdetnek.Mérhetően nagy a bizalmi indexe annak,aki nevét ,arcát adja ehhez a szakmához.
Kopácsi úr jól döntött.Ha sétálsz az utcán és meglátsz egy férfit a túloldalon akit ugyan nem ismersz,de láttad már és tudod a nevét,ebből be fog ugrani:ő a Kopácsi,az ingatlanos.
Az illető alapvetően a remax hálozat dolgozója,tehát elképzelhetőnek tartom,hogy nem az ő ötlete volt ezen hírdetési forma,de talán jól tippelek,ha azt mondom,eddig egyedüliként élt ezzel a lehetőséggel a kollégái közül.
Pedig a többiek is hasonló stratégia szerint vannak megjelenitve a remax honlapján,ha bejutunk a kaposvári menüpontba.Tehát nekik is meglenne a lehetőségük erre.
A remax honlap áttekinthető,könnyen kezelhető,személyes információkat ad kollégáikról.A kaposvári irodáról kép is van.Ezzel kapcsolatban megjegyezném..még ha helyi védelem alatt is áll az épület ahol az irodájuk található,a portálukkal,kirakatukkal sürgősen kezdjenek valamit,mert katasztrofális.
Kopácsi úr felé pedig a javaslat,hamár megelőzte a kollégáit ebben a marketing lépésben,egy saját honlap még elférne a bizalmi indexében.A remax site cime amugy is ott van a fejlécben és nem mutat többet a hírdetőről.Érdemes kiaknázni az önreklám XXI. századi alapvető felületét.
A Hírplakát-beli hírdetésének fele üres és lejárt lózungokkal van tele,ehelyett mondjuk egy aktuális és egyedi ajánlatot mutathatott volna be Kopácsi úr a saját portfóliójából.
Korrigállásra szorul.Reklámjának tipusából adodóan jól és jó felületen(mármint ingyenes reklámlapban) helyezte el hírdetését.Egyszerű,személyes de még kiforratlan.

Nincsenek megjegyzések: