2008. július 18., péntek

Sport és reklám

Két olyan bejegyzés is került a blogba ami így vagy úgy de érintheti a sportot.

Itt van a Kométa cikk.Minden kaposvári tudja,hogy a cég névszponzora és támogatója a város legsikeresebb csapatának ,a férfi röplabdának.A következő napokra ez adta az ötletet,hogy kicsit körülnézzek a kaposvári sportklubok marketing kommunikációja,reklám lehetőségei körül.Már csak azért is mert tudomásom szerint idén 85 éves a foci csapat,a Rákóczi ami már évek óta erőn felül teljesít és hozza az eredményeket még sem tudja kihasználni ezt arra,hogy támogatókat vonzon magához.Vagy arra,hogy ne csak 2500 embert érdekeljen a játéka..egy amugy 8000 fős stadionnal egy közel 70 000-es városban.De megnézzük a kosarasokat is akik az ismert fő mecénás klubtól való eltávolódásával kerültek nehéz helyzetbe.És akkor még a többi sportágról szót sem ejtettem...Egyáltalán mi a helyzet Kaposváron vagy Somogyban a sport és a reklám kapcsolatával?
Becserkésszük a klubokat,infot szerzünk,haditervet készítünk és megdobáljuk őket kritika-koktéllal.Hogy lángba borulnak e vagy csak sokkot kapnak esetleg visszalőnek?:)..A bloglátogatók majd megtudják..:)

Bevezetésnek addig is itt az olimpiáról szóló íráshoz-mint sport és reklám téma-egy kis kiegészítés.
Amennyi lehetőséget hordoz maga az olimpiai játékok népszerűségére épülő bármilyen reklámkampány legalább akkora lehetőséget nyújt az idei játékok(?) egy speciális vonatkozása.
Mindannyian tudjuk milyen módon áll hozzá kína a tibeti emberek autonómia törekvéseihez és egyáltalán az emberi jogokhoz.Azt kell mondja,minden tiszteletem a tibetieké amiért ilyen mértékben vállalták be a hétköznapokban amúgy is eléggé brutális elnyomás megsokszorozódását a láng útjának megszakításával.
A bátor kisvállalkozások viszont nem csak az olimpia "jelenlétéből" profitálhatnak (lásd bejegyzés:Olimpia) hanem idén annak elutasításából.Egyáltalán nem elhanyagolható azok száma akiket egy megfelelő kampánnyal a világverseny közvetítései alatt állandó vevőinké(későbbi törzsvendégeinkké) tehetünk az idei olimpiát bármilyen okból elutasítók közül.
Ha van Kaposváron olyan vállalkozás bármilyen területről aki nem fél a nem megszokott marketingkommunikációtól vagy épp erkölcsei miatt vagy épp mert totálisan hidegen hagyja őt mind a sport mind az emberi jogok akkor azoknak is szívesen segitek(ha megfizetik:))
Az Amnesty International(akiket amugy magasról leszarok és ugyanúgy kaphatnának-az igazi- molotovokból a magyar eseményekhez való hozzáállásuk miatt) ezúttal jól fogta meg a lényeget..Megbízott reklámügynökségük a következő kreatívokkal vezeti fel a világjátékokat:

Nincsenek megjegyzések: