2008. július 18., péntek

Territórium és taktika

A gerilla úgy harcol ahogy tud.Harcát nem annak milyensége hanem annak eredményessége minősiti.Küzdelme során érdekeket sért,fájdalmat okoz,sebeket ad és sebeket szerez.Előnye a terep kiváló ismerete,a helyi kapcsolatok és a nem konvencionális hadviselés szabadsága.A gerilla azzal harcol ami a rendelkezésére áll.Felhasznál mindent a céljának eléréséhez.Célja a figyelemfelkeltés.

Ami a hátránya az az előnye.

A Médiagerilla egy elmaradott,vadregényes és egyszerűséggel,szövevényes érdekkapcsolatokkal fertőzött területen mozog.Somogy megye,Kaposvár.

Taktikája egyszerű és kíméletlen.Minden felületen támad ahol a helyi vállalkozások hirdetnek,reklámoznak.Nem válogat.Kisvállalkozás,a közegbe települt multi,regionális cég a célpont.Célja ráirányitani a figyelmet a város és a megye vállalkozásainak reklámjainak,marketingakcióinak,hirdetéseinek gyengéire,hibáira.Kritizál,megszól,gúnyol,tükröt tart,elgondolkoztat.Megtisztitja a terepet,hogy akik értik a harcát elinduljanak egy ösvényen.

Nincsenek megjegyzések: